dilluns, 7 de maig del 2018

GRUMET GRUMET I ENCARA MES GRUMET!

Un altre dia amb mes ganes que mai ens vam posar en marxa i vam anar cap a la platja i ens vam posar mans a la feina.
Si os explico la veritat quan ens vam posar a fer les activitats jo vaig tirar la tovallola i vaig deixar el meu equip sense un, però tot i així ells van saber reaccionar be i van continuar, he de dir que si van esforçar i el final van donar bon resultat per que van quedar quarts ( que no esta gents  malament) jo mentrestant vaig estar amb el Ferran l'Aleix i la Laura llegint una revista del game.
En general jo crec que la gent s'ho va passar be i això ma fet aprendre que la pròxima vegada ho he de fer.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.