dijous, 2 de novembre del 2017


Aquí teniu les sensacions que han tingut els alumnes de l'Alzina en afrontar el segon repte. 

"Quan en vaig tapar els ulls amb la vena, em sentia una mica desorientada .

Quan em tirava cap a endarrere em sentia com si em llences al llit." Melany

“Quan em van tapar el ulls, em vaig sentir més vulnerable, però em va agradar.
Més o menys per mi va ser un repte, ja que jo faig servir l’oïda pràcticament cada dia, per als meus videojocs.” Mario


“M’he sentit una mica desorientada però ha estat divertit. Angoixa una mica perquè no saps on estàs ni si et xocaràs. També hem fet el joc de la confiança i em feia una mica de por perquè sentia que em tirava al buit. Però he confiat en l’Ari i no m’ha deixat caure’” Judit

“M’he sentit una mica perdut amb els ull tapats i no m’ha agradat la sensació que tenia perquè quan no veia res era com si estigues al no res. Però quan un company estava amb els ulls tapats era més divertit.” Eann

"Ha estat molt divertit, m’ha agradat molt el joc de la pilota. Al joc de la confiança m’ha fet una mica de por de caure però també ha estat molt divertit" Ariadna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.