divendres, 2 d’octubre del 2015

Far Barceloneta




Hola grumets,  sóc el Far Barceloneta. 

Com podeu veure m'estan vestint i posant maca. No sé si ja em coneixeu o heu sentit a parlar de mi. Jo només volia aprofitar l'ocasió per presentar-me davant de tots vosaltres i dir-vos que estic molt emocionada de poder navegar amb la vostre companyia.

Abans de dir-vos adéu o fins la pròxima us deixo una pregunta; Creieu que puc navegar sola o necessito d'una tripulació valenta i motivada?

Voleu ser vosaltres la meva tripulació?


Apa doncs, bona proa i fins la setmana que ve.



1 comentari:

  1. Hola,
    som els nois i noies de La Ginesta, ja estem preparats per a fer Grumet i per ser la tripulació del Far Barceloneta. Ens agradaria ajudar a fer possible la navegació.

    Ens veiem el dilluns, fernando&companys

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.